foto voorkant artikel: Lucid – http://lucidlucid.com/

Ik begon met het tekenen van enkele zoektochten, om mijn dochters mee te krijgen naar het bos. Ik deelde de eerste zoektochten jaren geleden op deze blog – en nu komt er zelfs een heus boek van! Kakjes, vieze dingen, stinkende dingen… Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen waarom dit bij heel wat kinderen de populairste zoektocht werd.

Daarom houd ik je niet langer op: je kunt de zoektocht hieronder downloaden.

Deze zoektocht is gratis, van mij voor jou, om te vieren dat héél binnenkort mijn nieuwe boek uitkomt, met daarin 52 van dit soort zoektochten, voor elke week van het jaar één. Het boek heet ‘Expeditie Natuur, 52 zoektochten om mee(r) buiten te komen‘ en verschijnt begin mei.

Ga je ermee op pad? Plezant! Ook fijn:
> je leukste foto’s delen met #zondagbosdag of #expeditienatuur
> de Instagram-pagina van Zondag Bosdag • Zondag Zeedag taggen
> de Facebookpagina van Zondag Bosdag • Zondag Zeedag taggen
> binnenkort het boek in huis halen 

Plaats een reactie