Weet je nog, de zes zoektochten die ik een tijd terug maakte? Goed nieuws: héél binnenkort komt mijn nieuwe boek uit, met daarin 52 van dit soort zoektochten, voor elke week van het jaar één. Het boek heet ‘Expeditie Natuur, 52 zoektochten om mee(r) buiten te komen‘ en het verschijnt begin mei.

Om dat te vieren geef ik hier de komende dagen alvast vier keer een sneak preview met een gratis zoektocht uit het boek. Want eh… Alle beetjes om deze onverwachte paaspauze wat gezelliger te maken zijn welkom, nietwaar?

We beginnen met de Vliegbeestjessafari, een zoektocht naar diertjes die fladderen, sjezen of vliegen door je tuin, het park of het bos. Op de voorkant staat de zoektocht, op de achterkant een beetje uitleg over de trip, hoe of wanneer je hem het best doet, of waar je naar moet uitkijken.

Ga je op zoektocht? Superplezant! Ook plezant:
> je leukste foto’s delen met #zondagbosdag of #expeditienatuur
> de Instagram-pagina van Zondag Bosdag • Zondag Zeedag taggen
> de Facebookpagina van Zondag Bosdag • Zondag Zeedag taggen
> binnenkort het boek in huis halen 😉

Ik ben héél benieuwd naar al jullie ontdekkingen en ik wens je alvast veel zoek- en buitenplezier!

Een reactie op “Cadeau n° 1: zoektocht om op ‘vliegbeestjessafari’ te gaan!

Plaats een reactie